- Τέλος στο σίριαλ της πώλησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων βάζει απόφαση του Κυβερνητικού Συμβουλίου Οικονομικής Πολιτικής, η οποία δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ.
- " .η "βαριά βιομηχανία" του τουρισμού περνάει σε γερμανική εκμετάλλευση και στην Ελλάδα μένουν - προς το παρόν - τα "rooms to let". ".
- Την απόφαση, την οποία έλαβε το Κυβερνητικό Συμβούλιο Οικονομικής Πολιτικής στη συνεδρίαση της 13ης Αυγούστου, υπογράφουν οι υπουργοί Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος, Οικονομίας Γιώργος Σταθάκης και Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας Πάνος Σκουρλέτης.
Χωρίς καμία αλλαγή εγκρίθηκε, παραμονές Δεκαπενταύγουστου από το Κυβερνητικό Συμβούλιο Οικονομικής Πολιτικής (ΚΥΣΟΙΠ), η υπογραφή της σύμβασης με το σχήμα υπό τη γερμανική Fraport για την παραχώρηση 14 περιφερειακών αεροδρομίων.
Παρά τις αρχικές εξαγγελίες της κυβέρνησης περί ακύρωσης της συμφωνίας, τις δηλώσεις που ακολούθησαν περί μεγάλων αλλαγών στη σύμβαση παραχώρησης, το ΚΥΣΟΙΠ ενέκρινε όσα είχε αρχικώς προωθήσει η διοίκηση του Ταμείου Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ).
Υπενθυμίζεται πως με βάση την προκήρυξη του διαγωνισμού, τα 14 αεροδρόμια είχαν χωριστεί σε δύο ομάδες των επτά.
Η κοινοπραξία της Fraport κατέθεσε την υψηλότερη προσφορά και για τις δύο ομάδες, με το συνολικό εφάπαξ τίμημα να προσεγγίζει το 1,3 δισ. ευρώ.
Στην πρώτη ομάδα περιλαμβάνονται τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου και Καβάλας.
Η δεύτερη ομάδα απαρτίζεται από τους αερολιμένες Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου